یه‌ک شه‌مه‌ 

30 گوڵان2724
سازمانی خه‌بات ی
کوردستانی
ئێران
sazmanixebat

تبریک سازمان مجاهدین خلق ایران به مناسبت سی وششمین سالگرد تأسیس سازمان خبات کردستان ایران

تبریک سازمان مجاهدین خلق ایران به مناسبت سی وششمین سالگرد تأسیس سازمان خبات کردستان ایران
سازمانی خەبات

آغاز سى و ششمین سالگرد تأسیس سازمان خبات کردستان ایران را به دبیرکل محترم, مسئولین ، کادرها و همه اعضائ و هواداران سازمان خبات تبریک و تهنیت گفته و برای این سازمان در مبارزه اش علیه دیکتاتورى حاکم بر ایران، آرزوى موفقغت داریم.یاد و خاطره آنهایى که طی سال گذشته در مسیر آزادى و عدالت به شهادت رسیدند بویژه یاد و خاطره زنان و مردان غیور مردم کردستان که توسط· رژیم آخوندى اعدام گشته و یا قربانى اقدامات سرکوبگرانه...

این سالگرد تأسیس سازمان خبات کى و ششمردستان ایران را به دبیرکل محترم, مسئول این ، کادرها و همه اعضائ و هواداران سازمان خبات تبریک و تهنیت

گفته و برای این سازمان در مبارزه اش علیه دیکتاتورى حاکم بر ایران، آرزوى موفقیت داریم.

یاد و خاطره آنهایى که طی سال گذشته در مسیر آزادى و عدالت به شهادت رسیدند بویژه یاد و خاطره زنان و مردان غیور مردم کردستان که توسط· رژیم آخوندى اعدام گشته و یا قربانى اقدامات سرکوبگرانه و زن ستیزانه آن شدند را گرامى مى داریم و به آنها درود مى فرستیم.

خواهران و برادران گرامى

سال گذشته سال پر فراز در عرصه هاى مختلف داخلى، منطقه اى و جهانى برای مردم و مقاومت و سال پر نشیب همراه با ضربات کوبنده براى رژیم آخوندى بود. در پهنه بین المللی و پرونده اتمی، رژیم ضدبشرى حاکم بر ایران، پس از ربع قرن تلاشهای مستمر و هزینه هاى صدها میلیارد دلارى براى دستیابی به سلاح استراتژیک اتمى که آن را ضامن بقاى خود میدانست، ناگزیر از نوشیدن جام زهر اتمى شده و تن به پذیرش توافقنامه اى داد که لااقل براى ده سال از دستیابى به سلاح اتمى منع گردید. اینها برغم دعاوى اولیه و مرز سرخهایى بود که خامنه اى برای مصرف داخلى نیروهاى خود رسم میکرد. هرچند که غرب و آمریکا میتوانستند با سیاست قاطع تر و پرهیز از مماشات رژیم را کیفا بیشتر مجبور به عقب نشینى در پرونده اتمى بکنند.

در پهنه منطقه اى، بادکنگ رشد و گسترش پوشالى رژیم نیز ترکید. شکست رژیم و ایادى آن در یمن، در تعادل قواى منطقه ضربه مهمى به رژیم بود. علاوه بر آن، رژیم براى حفظ عمق استراتژى امنیتى خود در سوریه، هزینه هاى هنگفتى صرف نمود اما علیرغم آن اکنون رژیم جنایتکار بشار اسد در آستانه سرنگونى است. در عراق نیز با سقوط· مالکى رژیم مهمترین تکیەگاه خودش را از دست داد ودرنتیجه موقعیتش در عراق تضعیف شده است . در پهنه داخلی نیز خامنه اى براى مهار بحرانهاى بى شمارى که احاطه اش کرده به سرکوب گسترده، شکنجه و اعدامهاى بیشتر روى آورده است. اعدامهاى بى شمار وجمعى که در دوره دوساله دولت آخوند روحانى، رکوردار جهانى شده است. اعمال ضد انسانى نظیر دست وپا بریدن و چشم در آوردن، اسید پاشى، سرکوب حرکتهاى اعتراضى در سراسر کشور از جمله ا٠Šن جنا٠Šات رژ٠Šم مى باشند. اما برغم ا٠Šن سرکوبهاى ضدانسانى و شرا٠ŠØ· خفقان و موج اعدامها، مردم از هر موقع٠Šت و فرصتى براى اعتصاب و اعتراض علیه ا٠Šن رژیم، استفاده می کنند. قیامها وخیزشهاى مستمر معلمان، کارگران، پرستاران، جوانان و مردم به جان آمده در مناطق مختلف کشورمان طى سال گذشته ابعاد وسیعى یافت و در خیلى از اعتراضات و اعتصابات رژیم مجبور به عقب نشینى شده است.

خواهران و برادران عزیز

با توجه به وضعیت داخلى و منطقه اى رژیم، سالى که در پیش داریم بسیار حساس و سرنوشت سااز است بایست٠ی بر تلاشهایمان در راستاى سرنگونى رژیم بیفزاییم و باید بر این اصل پافشارى کنیم که، رمز ماندگاری و رشد و شکوفایى در ایستادگی و مقاومت در مقابل این رژیم و حفظ مرزبندیهاى همیشگى است. سازمان خبات کردستان ایران با الهام گرفتن از تعالیم عالیه شادروان ماموستا جلال حسینى و با درایت و هوشیارى دبیرکل و سایر مسئولین اش توانسته است جایگاه ویژه خود را در جنبش مقاومت سراسرى و منطقه اى به اثبات برساند. با آرزوى سرنگونی هر چه سریعتر رژیم آخوندى و فرا رسیدن بهار آزادى مردم ایران و تبریک مجدد سالگرد تأسیس سازمان خبات کردستان ایران.

سازمان مجاهدین خلق ایران

3 شهریور1394

 


8 ساڵ و 8 مانگ و 20 ڕۆژ و 14 کاتژمێر و 26 خوله‌ک له‌مه‌وپێش‌

تبریک سازمان مجاهدین خلق ایران به مناسبت سی وششمین سالگرد تأسیس سازمان خبات کردستان ایران

تبریک سازمان مجاهدین خلق ایران به مناسبت سی وششمین سالگرد تأسیس سازمان خبات کردستان ایران

په‌ڕه‌ تایبه‌تیه‌کانی ماڵپه‌ڕ

په‌یوه‌ندی گرتن


ژماره‌ی ته‌له‌فۆن کوردستان : 07506206655 (00964)
ژماره‌ی ته‌له‌فۆن کوردستان : 07504687209 (00964)
ژماره‌ی ته‌له‌فۆن کوردستان : 07504497138 (00964)
ژماره‌ی ته‌له‌فۆن ئوروپا     : 0767676746   (0046)
ژماره‌ی ته‌له‌فۆن ئوروپا       : 040331264   (0047)



په‌یوه‌ندی ئه‌له‌کترۆنی:



[email protected] 
[email protected]
xebatmedia@sazmanixebat.net
[email protected]om

ئۆرگانه‌کانی سازمانی خه‌بات


ڕێکخراوی ئافره‌تانی خه‌باتی کوردستانی ئێران 

ڕێکخراوی لاوانی خه‌باتی کوردستانی ئێران