یک‌شنبه 

9 فوریه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

برگزاری جلسە دبیرکل سازمان خەبات با تعدادی از اعضا و هواداران سازمان خەبات

برگزاری جلسە دبیرکل سازمان خەبات با تعدادی از اعضا و هواداران سازمان خەبات

خبات مدیا: روز جمعه±¹ خرداد±٤٠ ۲ جلسه ای برای تعدادی از اعضای و تشکیلات علنی سازمان خەبات کوردستان ایران تشکیل شد .این جلسە با حضور کاک باباشیخ حسینی دبیرکل سازمان و با شرکت تعدادی از اعضای رهبری سازمان خەبات برگزار شد.
در آغاز خانم افسانەرحیمی ضمن خیر مقدم به حضار، در خصوص کار و فعالیت کمیته کمیته اعضا و هواداران علنی سازمان خەبات در اقلیم کوردستان به طور مختصر سخنانی ایراد کردند.
بعد از آن، کاک باباشیخ حسینی در مورد اوضاع سیاسی امروز ایران، وظایف تشکیلاتی و سیاسی سازمان در داخل و خارج از کشور، سیاست های سازمان خەبات، موضع قاطعانه و صحیح در انقلاب حق طلبانە و نحوه انتخاب مسئولیت، انجام وظایف و نحوه خدمت شایسته و صبورانه در صفوف انقلاب بە بحث تبادل نظر پرداختند.
دبيرکل سازمان با اشاره به انقلاب ژينا به عنوان شورشی عمومی و بزرگ و بی سابقه که تا امروز نيز ادامه دارد، عدم همکاري احزاب سياسي کردستان را مورد تاکيد قرار داد و گفت: عدم اتحاد و همکاري میانن نيروهاي سياسي اصيل به شکافي تبديل شده است، اما سازمان خەبات برای دستیابی به آزادی مردم ایران و نابودی رژیم آخوندی و تداوم انقلاب مشروع با سازمان مجاهدین خلق ایران و شورای ملی مقاومت ائتلاف محکمی تشکیل داد. ایشان، عدم همکاری میان احزاب سیاسی جنبش آزادیخواهی و حق طلبانە را موجب کاهش اعتراضات گستاخی سردمداران رژیم در سرکوب بیشتر و سعی به خاتمه دادن و این جریان در میان احزاب دانست. کاک باباشیخ همچنین به تهدیدات سپاه پاسداران علیه نیروها و احزاب سیاسی کوردستان ایران و مقیم کوردستان عراق پرداخت و گفت: هدف انقلاب و مبارزه آزادی ملت و میهن است و خطرات این راە مهم بر هر پیشمرگه و ازادیخواهی اشکار و مبرهن است و پیشمرگان فداکار جان خود را وقف این راه پرافتخار خواهند کرد. او همچنین از آزادیخواهانی گفت که پس از سالها حبس و شکنجه دست از اراده خود برنداشته و فریاد سقوط رژیم و مرگ بر خامنه ای سر داد.دبیرکل سازمان خەبات در بخشی دیگر از سخنان خود به توطئه های کثیف نظام برای ایجاد جاسوس در میان احزاب پرداخت و گفت که باید از خود بپرسیم که چرا رژیمی که بین مردم هیچ محبوبیتی ندارد و کارش آشوب و جاسوس پروربست. سازمان خەبات چیزی برای پنهان کردن ندارد از رژیم آخوندی و هر دیکتاتوری نخواهد توتنست با پرورش جاسوس و فریب از ان اطلاعات در سازمان خەبات مطلع شود.مبارزه ما پاک است، پاک باقی می‌ماند.
وی همچنین درباره برگزاری هفتمین کنگره سازمان صحبت کرد و گفت: پیشنهادات، انتقادات، نظرات و دیدگاه های اعضا مورد توجه قرار گرفته و ارزشمند خواهد بود.
کاک شورش حاجی عضو کمیته مرکزی سازمان خبات در بخشی دیگر از جلسه به ارائه گزارش مختصری از کار و فعالیتهای اعضا و هواداران سازمان پرداخت.
کاک ریبوار حسینی عضو دفتر سیاسی سازمان خەبات نیز در خصوص سیاست سازمان و نقش چشمگیر آن در نهضت حق طلبانە و آزادی مطالبی را بیان کردند. او مبارزه و مقاومت را مهم و تعیین کننده دانست.

10 ماه و 16 روز و 3 ساعت و 34 دقیقه پیش

برگزاری جلسە دبیرکل سازمان خەبات با تعدادی از اعضا و هواداران سازمان خەبات

برگزاری جلسە دبیرکل سازمان خەبات با تعدادی از اعضا و هواداران سازمان خەبات

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]