یک‌شنبه 

9 فوریه2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

پيام دبيركل سازمان خەبات بە مناسبت عيد نوروز و سال 2724 كوردى و 1403 هجرى شمسى

پيام دبيركل سازمان خەبات بە مناسبت عيد نوروز و سال 2724 كوردى و 1403 هجرى شمسى
دەنگی خەباتی کوردستان

 

هميهنان كوردستان!

مليتهاى مبارز ايران!

 

نوروز "هەوێنى ڕزگارى" مايەى آزادى، جشن ملى كورد و مليتهاى ايران و آغاز سال جديد را بە همميهنان كوردستان و مردم ايران،كادرها و پيشمرگان،اعضا و هواداران سازمان خةبات در داخل كوردستان ايران،كادرها و پيشمرگان واعضا و هواداران علنى مبارز سازمان خەبات،خانوادە شهيدان و زندانيان سياسى تبريك ميگويم. 

جاى مسرت و دلخوشی است كە همميهنان كوردستان در روزهاى پايانى اسفند ماه با برگزارى كارناوال متعدد در شهرها و روستاهاى كوردستان،با جوش خروش كم سابقە بە استقبال عيد نوروز رفتند. استقبال پرشور مردم كوردستان از نوروز و اغاز سال جديد، پيامى بر تداوم مبارزە و مقاومت پايدار عليە حاكمان رژيم ديكتاتور اخوندى و اثبات اين واقعيت بود كە شكنجە،اعدام و تهديد بر مردم كوردستان براى رسيدن بە حقوق و ازادى،اثر ندارد.مردم قهرمان كوردستان بار ديگر با شهدا و پيشمرگان كوردستان تجديد عهد كردند كە به مبارزە آزاديخواهى و رستگارى و مبارزە علية رژيم فاسد و جنايتكار آخوندى ادامە خواهند داد. 

همميهنان مبارز!

در سال گذشتە مليتهاى ايران و بە ويژە مردم كوردستان، با خيزش و مبارزە عليە رژيم آخوندى و با ادامە شورش ژينا و كوشش و فداكارى،مسير مبارزە رستگارى و آزاديخواهى را تداوم دادند و حقانيت شورش حقطلبانە و سرنگون طلبى و پايان دادن بە حاكميت ديكتاتورى اخوندى را قوى و تأثير گذارتر كردند.

عليرغم آنكە سردمداران اين رژیم ديكتاتور براى بقاى حاكميت شان،با تندترين و بيرحمانەترين شيوەهاى،سركوب،شكنجە و اعدام مبارزان و افزايش ماشين ترور در داخل ايران و كشورهاى منطقە بە ویژە در عراق و اقليم كوردستان وحملات موشكى عليە مردم و شهيد كردن دهها فرد بيگناه،اما نتوانستەاند بة اعتراضات و خيزش  مردم ايران و كوردستان و شورش عمومى پایان دهند.

مليتهاى ايران با بايكوت نمايش انتخابات مجلس رژیم و مجلس خبرگان رهبرى آخوندى، مماشات با سردمداران حاكميت ايران و همچنين با  پسر شاە را، خسارت بار، نادروست و بر خلاف منافع مليتهاى ايران دانستند و بار ديگر با شعار نه شاه نه آخوند، عدم مشروعيت حاكميت آخوندى و بر رد هر شيوە ديكتاتورى ديگر صحە گذاشتند.

 همگام با سركوب و جنايت عليە مردم ايران،شاهد افزايش فساد و دزدى سردمداران رژیم از سرمايەهاى ملى هستيم،اين در حاليست كە مليتهاى ايران سخت ترين شرايط  زندگى را بسر ميبرند.بە دليل سياستهاى ضد مردمى و ندانم كاريهاى آخوندها، در سال گذشته،بيكارى جوانان، تورم اقتصادى،افزايش قيمت درمان و لوازم پزشكى و اقلام ديگر به حدى رشد صعودى داشت ، كە بيشتر مردم پول لازم براى خريد غذا وخوردنى براى نوروز و اعياد را ندارند. بحران فزايندە كە گريبانگيرمردم شدە،موجب افزايش گرسنگان شدە است، بە شيوەاى كە روزنامەهاو دستگاە خبر رسانى رژیم بە ان اذعان كردەاند. 

روزنامەی حكومتى آرمان در شمارە روز اول اذر، در بارة فقر و كساس بازار، درج كرده است كه احساس ارامش و خوشى از مردم سلب شده ومردم  تنها در فكر تهية غذار ولوازم روزانەشان ميباشند.نهاد تحقيق و تحفص مجلس رژيم اعلام كردە بود، خيلى از ايرانى ها و بخصوص اجارە نشينان كمترين ميزان كالرى براى ادامەی حيات و زندگى را مصرف ميكنند. با اين وضعيت وخيم و بحران اجتماعى و اقتصادى فزايندە در ايران کە سردمداران عامل ان هستند، دزدى و حيف و ميل سرمایەهای عمومى از جانب آخوندها بە یک معضلی متداول تبديل شدە کە در جديدترين مورد دزدى و بە يغمابردن سرمايەهاى عمومى مردم، آخوند كازم صديقى امام جمعەی موقت رژیم در تهران و فرزندانش زمينى را به قيمت 1000 مليارد تومان غصب کردە اند. همچنين طبق گزارش شفافيت بين المللى،در سال 2023، ايران در ميان 180 كشور جهان در رتبە 147 كشور بە لحاظ فساد است و همدريف كشورهاى اوگاندا و افغانستان ميباشد.

 

همميهنان گرامى!

مبارزان راە ازادى!

فرزندانتان در صفوف سازمان خەبات با پایبندی بر اصول و فلسفەی مبارزەی ميهنى و ملى، ان فلسفەی ميهنى و ملى کە براى تمامى اقشار جامعەی كوردستان و براى پایان دادن بە اختلاف ميان قشرهاى مختلف مردم كوردستان ميكوشد. خط و برنامە اى كه براى ايجاد روحيەى همكارى، همصدايى و موضع مشترك در راستاى خدمت بە كوردستانى آزاد و آباد و براى برآوردە ساختن حقوق مردم كورد وكوردستانى بودن ميكوشد، بە شیوەای کە هيچ گروە و دستەای بە عقيدەاش را بهانه نکند، تا قشرى از جامعە واديان را ترد نكند، آن برنامەها و سياستهاى كه در اغاز مبارزە حقطلبانه، جامعە كوردستانى را به چند بخش تقسيم كرد،جلوگيرى كند.

كوردستان سرزمين تمامى همميهنان، با هر عقيده و باورى کە دارند ميباشد و بايد كوشيد تا هيچ جريان و قدرتى  عقيدە و افكارش را براى اختلاف ميان مردم بكار نگیرد و بخشى از مردم را براى مقاصدگروهى و فكرى اش بكار گيرد.

 

 

بيگومان ضامن پيروزى و موفقيت فلسفە و ايدەى ميهنى و ملى ريشەدار، مردم ميباشد و بايد عموم را براى بە خدمت كوردستان و احقاق حقوق ملى تشويق كرد. روشن است با تثبيت ایدە و باور ملى و ميهنى از بە هدر رفتن   توانايى ها و همچنين از ترفندهاى دشمنان جلوگيرى خواهد شد.

 

مردم دلسوز كوردستان!

رهروان راە سازمان خەبات!

در  مناسبت فرخندەى نوروز بارديگر مراتب تأسف و همدرديم را با خانوادەی شهداى انقلاب ژينا و انقلاب آزاديخواهى در برابر حاكميت ديكتاتورى آخوندى تقديم ميكنم. همچنين سپاس و قدردانى را بە مردم شهرها ومناطق مختلف كوردستان اعلام ميدارم کە همانند هميشە پيشرو،شجاع و نستوە بوده و بە شيوەى مترقى و بدون واهمه از سردمداران رژيم آخوندى براى تحقق خواستهاى برحقشان جان افشانى كردە و كوشيدەاند.

از سازمان و احزاب كوردستانى ميخواهم براى احقاق خواستهاى مردم كوردستان و براى توان بيشتر مبارە عليە رژيم آخوندى،روند همكارى و اتحاد را گسترش دهيم و در اين راستا پيشنهاد ميكنم انجمن مشاورەاى ميان نيروهاى كوردستان ايران تأسيس گردد تا اين انجمن

 

 

بتواند نيروهاى سياسى كوردستان را در خود جمع كند تا در مورد مسائل بغرنج و صعب با هم مشاورە كنند و تصميم لازم در بارە آنها اتخاذ گردد.

سازمان خەبات در سال جديد 1403 هجرى شمسى با تعهد بر مبارزە جدى در برابر رژيم آخوندى و همكارى با احزاب مبارز كوردستان و همپيمانى با سازمان مجاهدين خلق ايران، به مبارزە انقلابى براى سرنگونى رژيم ديكتاتور اخوندى، استقرار حكومت دموكراتيك در ايران و آبادانى و تحقق حقوق مليتهاى ايران و حقوق مردم كوردستان ادامە خواهد داد. 

 

سازمان خەبات كوردستان ايران

دبيركل 

باباشيخ حسينى

نوروز 1403 هجرى شمسى

 

1 ماه و 7 روز و 3 ساعت و 35 دقیقه پیش

پيام دبيركل سازمان خەبات بە مناسبت عيد نوروز و سال 2724 كوردى و 1403 هجرى شمسى

پيام دبيركل سازمان خەبات بە مناسبت عيد نوروز و سال 2724 كوردى و 1403 هجرى شمسى

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]