یک‌شنبه 

13 مارس2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

قیمت دلار امروز

قیمت دلار امروز

قیمت دلار امروز با افزایش یک درصدی، از ۲¹,۶۰۰ (بیست و نه هزار و ششصد ) تومان به ۲¹,¹۰۰ (بیست و نه هزار و نهصد ) تومان رسید. جدول قیمت 3 روز اخیر دلارقیمت (تومان

  


قیمت دلار امروز با افزایش یک درصدی، از ۲¹,۶۰۰ (بیست و نه هزار و ششصد ) تومان به ۲¹,¹۰۰ (بیست و نه هزار و نهصد ) تومان رسید. جدول قیمت 3 روز اخیر دلارقیمت (تومان)مقدار تغییردرصد تغییرتاریخ۲¹,¹۰۰۳۰۰±امروز۲¹,۶۰۰۳۰۰±.۰±روز قبل۲¹,۳۰۰ بودە است




 

قیمت یورو




 

یورو، به ۳µ,۰´۶ (سی و پنج هزار و چهل و شش) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ±.۰± درصدی داشته است. جدول قیمت 3 روز اخیر یوروقیمت (تومان)مقدار تغییردرصد تغییرتاریخ۳µ,۰´۶۳µµ±.۰±امروز۳´,۶¹±۳۰µ۰.¸·روز قبل۳´,۳¸۶¸¸۰.۲µ۲ بودە است.




 

  




 

قیمت پوند




 

پوند امروز با افزایش ۰.۶۶ درصدی، از ۳¸,±¹µ (سی و هشت هزار و یکصد و نود و پنج ) تومان به ۳¸,´µ۲ (سی و هشت هزار و چهارصد و پنجاه و دو ) تومان رسید. جدول قیمت 3 روز اخیر پوندقیمت (تومان)مقدار تغییردرصد تغییرتاریخ۳¸,´µ۲۲µ·۰.۶۶امروز۳¸,±¹µ´´۰±.±µروز قبل۳·,·µµ بودە است.




 

  




 

آخرین نرخ درهم امارات




 

در بازار امروز درهم امارات (حواله) نسبت به روز قبل ، با ±¸۰ تومان افزایش، ¸,۲۲۰ (هشت هزار و دویست و بیست ) تومان نرخ گذاری شدە است




 

قیمت لیر ترکیه




 

همچنین لیر ترکیه با افزایش ±.·± درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,¹۰µ (سه هزار و نهصد و پنج ) تومان معامله شدە است.




 

قیمت دلار کانادا




 

دلار کانادا امروز با افزایش ±.´ درصدی، از ۲۲,±۳´ (بیست و دو هزار و یکصد و سی و چهار ) تومان به ۲۲,´µ۰ (بیست و دو هزار و چهارصد و پنجاه ) تومان رسیدە است.




 

آخرین نرخ دلار استرالیا




 

در بازار امروز دلار استرالیا نسبت به روز قبل ، با ´¸µ تومان افزایش، ۲±,۶۶± (بیست و یک هزار و ششصد و شصت و یک ) تومان نرخ گذاری شدە است.




 

قیمت انواع سکە دربازارهای ایران!




 

قیمت سکه به 15,200,000 (پانزده میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روزهای قبل ، افزایش 5.26 درصدی داشته است. جدول قیمت 3 روز اخیر سکه قیمت (تومان)مقدار تغییردرصد تغییرتاریخ ±µ,۲۰۰,۰۰۰¸۰۰,۰۰۰µ.۲۶امروز±´,´۰۰,۰۰۰´µ۰,۰۰۰۳.±۲روز قبل±۳,¹µ۰,۰۰۰۳۰۰,۰۰۰۲.±µ۲ طبق این نمودار بودە است.




 

قیمت نیم سکه




 

نیم سکه، به ¸,۲۰۰,۰۰۰ (هشت میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روزهای قبل ، افزایش ´.¸· درصدی داشته است. جدول قیمت 3 روز اخیر نیم سکه قیمت (تومان)مقدار تغییردرصد تغییرتاریخ¸,۲۰۰,۰۰۰´۰۰,۰۰۰´.¸·امروز·,¸۰۰,۰۰۰±µ۰,۰۰۰±.¹۲روز قبل·,۶µ۰,۰۰۰±·۰,۰۰۰۲.۲۲۲ نمودار روز های پیش.




 

آخرین نرخ ربع سکه




 

ربع سکه با افزایش ۶.۶ درصدی، از ´,¹µ۰,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و پنجاه هزار) تومان به µ,۳۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و سیصد هزار) تومان رسید




 

قیمت سکه گرمی




 

در بازار امروز هرسکه گرمی نسبت به روز قبل ، با ۰ تومان بدون تغییر، ۲,µ۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و پانصد هزار) تومان نرخ گذاری شدە است.


3 سال و 7 ماه و 30 روز و 18 ساعت و 2 دقیقه پیش

قیمت دلار امروز

قیمت دلار امروز

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]