سه‌شنبه 

29 مارس2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

اطلاعیه‌ سازمان خه‌بات کردستان ایران، در رابطه باخیزش مردمى علیه‌ رژیم آخوندى

اطلاعیه‌ سازمان خه‌بات کردستان ایران، در رابطه باخیزش مردمى علیه‌ رژیم آخوندى

همیهنان گرامى!

دوستداران راه‌‌‌ ازادى!

پس از پایان دهمین نمایش انتخابات ریاست جمهورى در ایران و اعلام نتایج ان، اعتراضات مردمى شهرهاى بزرگ ایران را فر اگرفت و نیروهاى امنیتى رژیم با توسل به‌‌‌ شدیدترین شیوه‌‌‌ سرکوب مردم را مورد ضرب و شتم قرار داده‌‌‌اند و براساس گزارشها عملکرد نیروهاى رژیم منجر به‌‌‌ شهادت و مجروح شدن شمارى از جوانان و مردم آزادیخواه‌‌‌ شده‌‌‌ که‌‌‌ تاحال امار دقیق شهدا مشخص نیست، همچنین در جریان رویارویی مردم با نیروهاى رژیم صدها تن دستگیر و مورد شکنجه‌‌‌ قرار گرفته‌‌‌اند.
شکى نیست اعتراضات وسیع مردمى که‌‌‌ شاهد ان هستیم، نتیجه‌‌‌ نفرت و انزجار مردمى در برابر ٣٠  سال سرکوب و استثمار مردم ایران از سوى حاکمیت آخوندى مى باشد. اعتراضات فراگیر مردمى به‌‌‌دنبال انتصاب مجدد احمدى نژاد به‌‌‌ رئیس جمهور رژیم و عدم اعتراف به‌‌‌نتایج انتخابات از سوى سه‌‌‌ کاندید دیگر رژیم آغاز گردید. اما این بدان معنا نیست که‌‌‌ اعتراضات مردمى در ایران به‌‌‌ طرفدارى از موسوى و آخوند کروبی مى باشد. بی تردید اگر مردم ایران به‌‌‌ اعتراضات خود ادامه‌‌‌ داده‌‌‌ و نیروهاى سرکوبگر و حاکمیت در کوششهایشان به‌‌‌ منظور تغییردر روند و اهداف اعتراضات موفق نگردند، این اعتراضات که‌‌‌ هدف اصلى ان سرنگونى حاکمیت ولایت فقیه و براندازى سیستم حاکمیت که هدف و امید اکثریت مردم ایران است به‌‌‌ نتیجه‌‌‌ خواهد رسید.
جاى دارد، به‌‌‌ این واقعیت اشاره‌‌‌ کنیم که‌‌‌ در حالیکه‌‌‌ در بیشتر شهرهاى ایران اعتراچات علیه‌‌‌ رژیم ادامه‌‌‌ دارد، اما در کردستان تاکنون اعتراض و راهپیمایی قابل توجه‌‌‌اى برگزار نشده‌‌‌ است. بدیهى است که‌‌‌ مردم کردستان بیشتر از مردم ایران ستم و ناعدالتى حاکمیت را متحمل شده‌‌‌اند و با شیوه‌‌‌هاى مختلف مورد هجوم و ضرب و شتم و اعدام و شکنجه‌‌‌ قرار گرفته‌‌‌اند. از آغاز حاکمیت آخوندى، کردستان شاهد اعتراضات مردم علیه‌‌‌ حاکمیت و نهادهاى ان بوده‌‌‌ و کردستان براى اخوندها هرگز مکانى مطمئن نبوده‌‌‌ و اخوندها نتوانسته‌‌‌اند به‌‌‌ میل خود سیاست و برنامه‌‌‌هایشان را عملى کنند.
با اعتقاد به‌‌‌ این واقعیت انکار ناپـذیر که‌‌‌ مردم کرد همیشه‌‌‌ در سنگر مقدم مبارزه‌‌‌ و فعالیت علیه‌‌‌ رژیم آخوندى بوده‌‌‌، بی شک از حمایت و همکارى مردم تشنه‌‌‌ به آزادى در سراسر ایران کوتاهى نخواهند کرد.
سازمان خه‌‌‌بات کردستان ایران، ضمن اعلام حمایت از اعتراض و قیام مردم ایران علیه‌‌‌ نظام آخوندى بر این اعتقاد است که‌‌‌ سرنوشت محتوم این رژیم سرکوبگر سرنگونى و پایان دیکتاتورى ولایت فقیه و تأسیس حکومتى دمکراتیک و آزاد در ایران و کردستان مى باشد.
کمیته‌‌‌ مرکزى
سازمان خه‌‌‌بات کردستان ایران
٢٩ خرداد ماه‌‌‌ ١٣٨٨


14 سال و 11 ماه و 28 روز و 47 دقیقه پیش

اطلاعیه‌ سازمان خه‌بات کردستان ایران، در رابطه باخیزش مردمى علیه‌ رژیم آخوندى

اطلاعیه‌ سازمان خه‌بات کردستان ایران، در رابطه باخیزش مردمى علیه‌ رژیم آخوندى

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]