یک‌شنبه 

13 مارس2724
سازمان خَبات
کردستان
ایران
sazmanixebat

کنگره‌ چهارم سازمان خه‌بات با افتخار و پربار برگزار شد

کنگره‌ چهارم سازمان خه‌بات با افتخار و پربار برگزار شد

جلال خوشکلام

در سایه‌ پیشرفت و موفقیتهاى چشمگیر کنگره‌ سوم سازمان خه‌بات کردستان ایران و به‌ یمن احساسات سرشار انقلابی و دلسوزى فعالین صفوف سازمانى خه‌بات، کنگره‌ چهارم در فضاى ازادانه‌ و دمکراتیک برگزار گردید.

کنگره‌ توانست نقاط و موارد بسیارى را مورد توجه‌ قرار دهد و بحث و موضاعات مهمى را به‌ میان اورد که‌ این نیز نمودار پرمحتوایی و انسجام خط سیاسی پاک و صداقت و انقلابی است. اعضاى کنگره‌ انچنان تشنه‌ و علاقمند به‌ پیشرفت سازمان و اهدافش بودند که‌ خستگى ناپـذیرانه‌ شب و روز کوشیدند، تا با دقت و مسئولیت پـذیرى و ایمان بحث و موضوع و بندهاى سازمان را مورد کنکاش و تحلیل قرار دهند. کنگره‌ چهار سازمان خه‌بات اپبات نمود که‌ رهراوان سازمان "خه‌بات" قادرند در هر شرایط زمانى دلسوزى و وفادارى ، توسعه‌ و شکوفایی را در مسیر مبارزه‌ به‌ ارمغان اورند و به‌ خانواده‌ و خویشاوندان شهداى سازمان و مردم مقاوم و فعالین کرد استثمار شده‌ کردستان ایران ارامش خاطر ببخشند.
کنگره‌ چهارم سازمان خه‌بات اپبات نمود که‌ ادیان، اقوام و ملتهاى مختلف، زنان و جوانان در یک سنگر به‌ مبارزه‌ ادامه‌ دهند و همه‌ حقوق برابر و هم میهنى دارندو هیچ فردى حقوقش نباید پایمال شود. ارتباط با جریانهاى سیاسی و مستحکمتر نمودن ارتباط باحکومت اقلیم کردستان و حفظ و ارزش دهى به‌ دستاوردهاى تاریخى کردستان عراق، مورد تأکید قرار گرفت. کنگره‌ چهارم مبارزات گـذشته‌ سازمان را به‌ سندى زنده‌ و با ارزش در جهت مبارزه‌ و فعالیت در این مقطع قرار داد و اعلام داشت، جوانان و زنان بیش از گـذشته‌ زمینه‌ کار و مبارزه‌ باید برایشان فراهم شود و تکیه‌گاهشان مستحکم و منسجم تر شود تا نسل جدید و زنان ستمدیده‌ و فعال وارد عرصه‌ مبارزات رهایبخش ملى کرده‌ و حفظ راه‌ و امال مقدس سازمان خه‌بات شوند.
کنگره‌ چهارم سازمان خه‌بات تعیین حق سرنوشت را براى مردم کرد مدنظر قرار داد، اما خودمختارى را که‌ بخشی از حق تعیین سرنوشت مى باشد، مناسب براى همزیستى برادرانه‌ ملتهاى ایران و موفقیت و رسیدن خلق کرد به‌ امال دیرینه‌اش دانسته‌ است.
رزمندگان و اعضاى سازمان خه‌بات از ظهور هر نوع تفکرى که‌ منجر به‌ ایجاد اختلاف و جناح بندى و منطقه گرایی و فراکسیون بازى و خسارت به‌ جنبش کرد و راه‌ سازمان خه‌بات گردد، جلوگیرى خواهند نمود. ما بر این اعتقادیم که‌ این نوع تفکر غیره‌ مسئولانه‌ و مرتجعانه‌ سد عظیمى برسر راه‌ فعالیت و مبارزه‌ انقلابی مى باشد.
کنگره‌ چهارم در راستاى اموزش و امادگى نیروى پیشمرگ سازمان براى هر شرایطى ، تلاش خواهد نمود تا در هر مرحله‌ مبارزه‌ که‌ مناسب زمان بوده‌ امادگى داشته‌ باشند.
جاى دار که‌ از همه‌ اعضاى کنگره‌ سپاسگـذارى نموده‌ که‌ با احساس مسئولیت و دلسوزانه‌ در کنگره‌ شرکت کردند و تلاش نمودند سنگر مقاوم و اهنین سازمان خه‌بات را در مقابل رژیم اخوندى نیرومندتر و وسیع تر و محکم تر سازند.
پیروزباد مبارزه‌ ازادیخواهانه‌ خلق کرد
سرنگون باد رژیم اخوندى ایران


14 سال و 4 ماه و 17 روز و 18 ساعت و 57 دقیقه پیش

کنگره‌ چهارم سازمان خه‌بات با افتخار و پربار برگزار شد

کنگره‌ چهارم سازمان خه‌بات با افتخار و پربار برگزار شد

صفحات ویژه وب سایت

اطلاعات سایت


 

سایت رسمی سازمان خبات کردستان ایران
کلیە حقوق این سایت برای کمیسیون انتشارات و تبلیغات سازمان خبات کردستان محفوظ است.

ارتباط با ما


 
 

شماره تلفن: 07507639676 (+0964)
شماره تلفن: 07504687209 (+0964)
شماره تلفن: 07504497138 (+0964)
شماره تلفن: 0723225508 (+0064)
اتصال الکترونیکی:
[email protected]
[email protected]
[email protected]